social-mediaΗ αλήθεια είναι πως τα social media έχουν κατηγορηθεί πως αποσπούν μεγάλο κομμάτι του χρόνου σας και των εργαζομένων σας! Η στρατηγική που θα ακολουθήσετε, η άμεση επαφή με το κοινό σας και η συνεχόμενη ανάγκη για νέο και πρωτότυπο υλικό είναι μια συνεχής μάχη.

Στη σημερινή ανάρτηση θα σας παρουσιάσουμε τρόπους και πετυχημένα παραδείγματα που θα σας βοηθήσουν να επιτύχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα από την εταιρική χρήση των κοινωνικών δικτύων.

Η σχέση της εταιρίας με το κοινό είναι μια ιδιαίτερη σχέση και φυσικά θέλετε να πετύχετε το καλύτερο αποτέλεσμα. Στόχος σας λοιπόν είναι να παραμένει η εταιρία στην μνήμη του κοινού. Ένα επιτυχημένο τέτοιο παράδειγμα είναι αυτό της αλυσίδας εστιατορίων Wow Bao. Ο πρόεδρος της αλυσίδας εστιατορίων αντέδρασε άμεσα σε ένα αρνητικό σχόλιο ενός πελάτη και του προσέφερε ένα δωρεάν γεύμα. Αυτή και μόνο η κίνηση κέρδισε την προσοχή του Associated Press και σχολιάστηκε θετικά. Ακριβώς στο ίδιο μήκος κύματος είναι και η άποψη του διευθυντή στρατηγικού σχεδιασμού της MKG που θεωρεί ότι με απλά ανταποδοτικά trick μπορεί μια εταιρία να διασφαλίσει την σχέση με το κοινό της προτείνοντας events για την παρουσίαση νέων προϊόντων και υπηρεσιών με την πρόσκληση των πιο ενεργών followers. Με τους τρόπους που προαναφέρθηκαν οι managers ευχαρίστησαν το κοινό τους ενώ παράλληλα η κίνηση τους προκάλεσε θόρυβο και συζητήθηκε.

Προχωρώντας παρακάτω στην ανάλυση μας και αφού έχει δημιουργηθεί η σχέση με το κοινό είναι απαραίτητο να διατηρηθεί, προσφέροντας προνόμια στο κοινό της εταιρίας και κυρίως στους ενεργούς followers που προαναφέραμε. Παραδείγματα θα μπορούσαν να είναι ειδικές τιμές και δωρεάν παροχές για αυτούς, ιδιαίτερη μεταχείριση με επιπλέον προνόμια κ.α.

Έχει ενδιαφέρον να εξετάσουμε την δύναμη που έχουν οι εικόνες και τα βίντεο που προβάλλονται μέσω των social media. Το παράδειγμα που ακολουθεί παρουσιάζει πως ο ιδρυτής μιας αλυσίδας frozen yogurt κατάφερε να κεντρίσει το ενδιαφέρον του κοινού. Εκμεταλλευόμενος την δημοτικότητα των βίντεο Crazy Nasty Honey Badger δημιούργησε ένα νέο προϊόν με παρόμοιο όνομα (Honey Badger). Οι πελάτες που είχαν δει το βίντεο, φωτογράφιζαν το προϊόν και το ανέβαζαν στο Instagram. Παράλληλα, δημιούργησε και ένα βίντεο παρωδία με το ίδιο θέμα εκτοξεύοντας τις πωλήσεις του προϊόντος με πρακτικά ελάχιστο κόστος.

Συνεχίζοντας με κάποιες πιο απτές συμβουλές, είναι αναγκαίο να ενισχύεται η επαφή με το κοινό. Πώς είναι όμως ο σωστός τρόπος για να το πετύχουμε αυτό; Η απάντηση είναι η συνεχής ανανέωση του profile και η δημοσίευση νέου υλικού ώστε να κερδίζετε το ενδιαφέρον του. Βασικό μέλημα λοιπόν είναι να είστε συνδεδεμένοι στο profile και να υπάρχει ή να δημιουργείτε πάντα ένα θέμα συζήτησης σχετικό με την εταιρία. Επιπλέον, ένα από τα προτερήματα των κοινωνικών δικτύων είναι η άμεση επαφή με τον κόσμο και επομένως η δυνατότητα που υπάρχει για απευθείας απάντηση στους σχολιαστές σας. Επίσης είναι σημαντικό να απαντάτε και στα αρνητικά σχόλια και, με επιχειρήματα, να προσπαθείτε να αντικρούσετε το αρνητικό κλίμα.

Επικοινωνήστε μαζί μας για να συζητήσουμε την πώς μπορεί το οργανωθεί η καμπάνια των κοινωνικών σας δικτύων ώστε να γίνουν πιο αποδοτικά για την επιχείρηση και τους πελάτες σας.

Πηγές

  1. http://www.entrepreneur.com/article/225844
  2. http://www.entrepreneur.com/article/225609

Share This: