Εθιμοτυπικά θα ξεκινήσουμε με ένα ορισμό του marketing που βασίζεται σε email: είναι, λοιπόν, η δραστηριότητα κατά την οποία χρησιμοποιείται το email όχι μόνο ως μέσο για την προώθηση προϊόντων ή/και υπηρεσιών αλλά και για την δημιουργία επιχειρηματικών σχέσεων με πιθανούς πελάτες.
Ακολούθως, η απλή, αλλά σημαντική, διαπίστωση πως η ενημέρωση των πιθανών πελατών για το περιεχόμενο των δραστηριοτήτων της επιχείρησής σας δημιουργεί μια ροή πιθανών πελατών, έχει εδώ και καιρό αναγάγει το email marketing σε σημαντική επιχειρηματική δραστηριότητα.
Όπως είναι προφανές, το σημαίνον της υπόθεσης είναι περιεχόμενο των emails σας. Εκτός από το γεγονός ότι δίνει μια αίσθηση και της εταιρικής σας ταυτότητας, αποτελεί και τον λόγο για να αποφασίσουν οι παραλήπτες αν θα παραμείνουν στην λίστα σας ή θα επιλέξουν να αποχωρήσουν.
Ένα από τα κύρια ερωτήματα που εμφανίζεται συνήθως είναι το «Ποια είναι η σωστή συχνότητα αποστολής email marketing;». Καθώς μια λανθασμένη απάντηση ίσως οδηγήσει στην κατηγοριοποίηση των μηνυμάτων σας ως spam, με όλα τα προφανή αρνητικά συνεπακόλουθα, η μεθοδολογία προσδιορισμού της συχνότητας αποκτά ιδιαίτερη σημασία.
Στη CWA πιστεύουμε πως τη συχνότητα δεν είναι η αληθινή ερώτηση, καθώς η σημασία που έχει για τους αναγνώστες το περιεχόμενο των email σας μπορεί να μετατρέψει μια συχνά ρουτινιάρικη διαδικασία διαγραφής μηνυμάτων σε προσμονή για το επόμενο ενδιαφέρον email.
Ιδού και μερικές σύντομες οδηγίες για επιτυχή email marketing καμπάνιας:
- Κάντε τη σύντομη: Καλός ο συγγραφικός οίστρος αλλά δεν είναι η κατάλληλη ευκαιρία για να γράψετε μακροσκελή άρθρα.
- Κάντε το περιεχόμενο της ενδιαφέρον: Ενδιαφέρουσα ιστορία, ιδέες που προκαλούν σκέψη, προσωποπαγή προσφορά βάσει προφίλ.
- Κάντε τη με μεράκι: Οι αποστολές βάσει ιδιαίτερων γεγονότων δίνουν μια πιο προσωπική νότα.
Ωστόσο, καθώς εν τέλει παρά το προσεγμένο περιεχόμενο το αρχικό ερώτημα της συχνότητας παραμένει:
- Δοκιμάστε αυξημένη συχνότητα σε ένα μικρό μέρος των πιθανών παραληπτών και δείτε τα αποτελέσματα.
- Δοκιμάστε αυξημένη συχνότητα κατά τις συνθήκες (χρονικές ή άλλες) «Υψηλής περιόδου» της επιχείρησής σας καθώς κατά τις συνθήκες αυτές η αλληλεπίδραση με τους πελάτες σας είναι σε κορύφωση και οι ίδιοι θα είναι επιδεικτικότεροι αλλά και θα έχετε να πείτε και περισσότερα!
- Μελετήστε τις αναφορές για spam και το ρυθμό αποχώρησης από την λίστα σας.
- και φυσικά θα μπορούσατε απλά να ρωτήσετε τους πιθανούς παραλήπτες 🙂
Τέλος, κόντρα στις συνήθεις υποθέσεις που γίνονται για τα χαρακτηριστικά μιας (στο προκείμενο εξειδικευμένης) email marketing καμπάνιας διαβάστε ένα πολύ ενδιαφέρον ανατρεπτικό πείραμα.
Επικοινωνήστε μαζί μας για να συζητήσουμε την πώς μπορεί το οργανωθεί η email marketing καμπάνια σας ώστε να γίνει αποδοτική για την επιχείρηση και τους πελάτες σας.
Πηγές: