Στην εποχή του γρήγορου internet και των κοινωνικών δικτύων η κατανάλωση των πληροφοριών έχει αυξηθεί εκθετικά. Αντίστοιχή κατανάλωση έχω δει μόνο στα γατάκια μας για φαγητό (μεγάλοι ζητιάνοι λέμε…)!!!
Η παραγωγή αυθεντικού περιεχομένου είναι μια διαδικασία που απαιτεί πολύ χρόνο και κόπο. Αναζητώντας πληροφορίες για την συγγραφή του παρόντος βρήκα μια ενδιαφέρουσα λίστα με θέματα που πρέπει να αντιμετωπίσει ο blogger πριν postάρει το κείμενο του. Θέματα όπως η παρουσία εικόνας και λέξεων κλειδιά στο κείμενο είναι must!
Το content marketing είναι ένα ενδιαφέρον κομμάτι του marketing. Σύμφωνα με έναν ορισμό του είναι μια τεχνική του marketing για την δημιουργία και την διανομή αξιόλογου και σχετικού περιεχομένου (content) με στόχο να προσελκύσει και να δημιουργήσει μια ξεκάθαρη σχέση με το με απώτερο σκοπό να πείσει το κοινό να αγοράσει το προϊόν ή την υπηρεσία. Αυτό στο οποίο εστιάζει δεν είναι η πώληση αλλά επικοινωνία με το κοινό. Success stories σχετικά με το content marketing εστιάζουν στην αυθεντικότητα του περιεχομένου, την ορθή στόχευση του κοινού και την διαρκή ενημέρωση/παροχή περιεχομένου.
Τα τελευταία χρόνια και εξαιτίας της αυξανόμενης ανάγκης για νέο περιεχόμενο και τρόπους διαχείρισης του έχουμε δημιουργηθεί διάφορα εργαλεία για το σκοπό αυτό. Εδώ θα βρείτε ένα ενδιαφέρον άρθρο που εξηγεί γιατί θα πρέπει να επενδύσετε στην τεχνολογία γύρω από το content marketing.
Μην ξεχνάτε η CWA είναι πάντα εδώ για να σας βοηθήσει 🙂