Οι στατιστικές για τα κοινωνικά δίκτυα είναι πολλές και αποδεικνύουν την συνεχή αυξανόμενη χρήση τους και την αναγκαία χρήση τους από τις επιχειρήσεις (123). Οι εικόνες είναι πάντα πιο δυνατές για αυτό δείτε το σχετικό άρθρο του socialmediatoday.com.

Good or bad??

Ναι μεν αλλά… η αλήθεια είναι πως  οι επιχειρήσεις είναι ιδιαίτερα εκτεθειμένες απέναντι στα κοινωνικά δίκτυα. Πρόσφατα χαζεύοντας στο facebook έπεσα πάνω στο προφίλ γνωστής αλυσίδας που έχει πρόσφατα λανσάρει μια νέα διαφήμιση και τις διαμαρτυρίες του κοινού για την αισθητική της εν λόγω διαφήμισης.  Η εταιρία τρεις μέρες μετά δεν έχει απαντήσει κάτι στα αρνητικά σχόλια, σε αντίθεση με άλλες φορές που απαντά σε ερωτήματα των πελατών της.

Η εταιρία ubervu δημοσίευσε πρόσφατα μια λίστα με εταιρίες που τα πήγαν καλά ή κακά, στα κοινωνικά δίκτυα, κάνοντας την συσχέτιση με την λίστα του Άγιου Βασίλη. Τα αποτελέσματα βγήκαν ανά κλάδο και δείχνουν ποιες εταιρίες δέχτηκαν κολακευτικά σχόλια και ποιες όχι.

Από την άλλη πλευρά η μια σωστά δομημένη σχέση με το κοινό, μέσω των κοινωνικών δικτύων έχει πολλά θετικά. Άλλωστε η προαναφερθείσα δημοσίευση είχε και θετική στήλη!!

Στρατηγική

Είναι λογικό και πλέον αναμενόμενο να απαιτείται πλέον η σχεδίαση μια στρατηγικής για την σωστή και αποτελεσματική επαφή με το καταναλωτικό κοινό μέσω των κοινωνικών δικτύων. Υπάρχουν και ανάλογες επιστημονικές έρευνες (12).

Στο διαδίκτυο θα βρείτε διάφορες στρατηγικές (123) για να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε την δική σας. Προσοχή όλα αυτά θα πρέπει να προσαρμοστούν στις ανάγκες της δικής σας επιχείρησης. Κανείς δεν γνωρίζει το κοινό σας καλύτερα από εσάς. Υπάρχουν όμως σίγουρα ειδικοί που μπορούν να σας βοηθήσουν να πετύχετε τον στόχο σας.

Μην ξεχνάτε η CWA είναι πάντα εδώ για να σας βοηθήσει 🙂

Share This: